pátek 26. září 2008

Co není digitálně, jako by nebylo vůbec

Otřepaná pravda z nadpisu mě zase jednou dostihla. Prezentoval jsem na DF MU svou sbírku pohlednic a obrázků Mony Lisy a jedna dobrá duše mi nabídla obrázek Mony Lisy Mc Guinness. Tak samozřejmě, to by nemělo v sestavě chybět. Nečekal jsem na laskavost a obrázek jsem si vyguglil a zařadil mezi ostatní. Celou dobu mi ale vrtalo kdesi vzadu v hlavě, že to jsem snad už někde viděl jako pohlednici. A když jsem to viděl, že bych to nekoupil/nevyfotil/nepůjčil/neukrad? No a bing ho. Uklízel jsem v pracovně a co jsem našel pod nástěnkou s Lízama? Jasně, tu Guinessovskou, přímo pohlednici, kterou jsem si koupil sám osobně a poctivě v Dublinu. Tak už jsem ji dal na nástěnku a pro jistotu vyfotil, abych ji už neztratil a nezapomněl na ni.

Žádné komentáře:

Okomentovat