pondělí 12. května 2008

Nedá se nikomu věřit

Že prý klíšťata neskáčou na člověka ze zálohy. Leda prd. Celý konec minulého týdne jsem měl na sobě dlouhé kalhoty, i když jsem byl na chalupě a navíc jsem většinou seděl na dvorku u notebooku, dnes do práce také v dlouhých kalhotách a cestou z práce mne cosi svědí v kolení jamce. Pokud se tam dostalo na chalupě tak je dvojnásob záludné - skočilo a vyčkávalo celou noc a den. Pokud na mě skočilo až někdy v pondělí, tak muselo čekat někde ve městě na stromě. Jsou to ludry záludný.
A že prý se nemají dusit olejem, ani vytáčet. Zatím jsem je tak vyndával,nyní jsem podlehl modním trendům, nechal jsem ho utopit v alkoholu a vyviklat. Možná bylo ožralé, ale nepustilo se celé, kus kusadel zůstalo v noze.
Jsou to ludry záludný. Nebo nečtnou sobotní přílohy neví, jak se mají chovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat