čtvrtek 3. července 2008

Není řemeslník jako řemeslník

Dvě setkání s řemeslníky. Oprava brzd na autě. Japonské auto. Elektronika, čidla, blabla. Těžko sehnat kavalifikovaný a cenově přijatelný servis. Našel jsem. Mechanik a šéf spravil, zavolal, že je hotovo, cena 2 600 Kč. Přišel jsem si pro auto a že mu mám dát 2 000 a jestli chci rozepsat, co všechno dělal a doklad. Mně to bylo jedno, tak mi to dal za 1 800 se slovy, abych to neměl tak drahý. Dobrý.
Druhý je brusič. Starý pán s dílnou, kam moc lidí nepřijde. Přišel jsem v otevírací době, pán nikde, ale zahlédl jsem ho, jak nese cosi do dvora. Vyčkal jsem, po chvíli přišel, a že si odskočil něco vyřídit, stejně sem nikdo nechodí a tak. Dal jsem mu nožíky a pilu, napsal lísteček a že prý příští týden to bude. O, to ne, potřebuji to na víkend, ve čtvrtek by to nemohlo být? No, ehh ...eee. no, to asi ... eee já toho mám moc. No, nakonec jo, že si prý mám přijít ve čtvrtek. To jsem zvědav, jaký tam bude mít zase nával.

Žádné komentáře:

Okomentovat