čtvrtek 16. října 2008

Teď nemůžu

Čím je člověk starší, tím méně vnímá vysoké tóny. Mnohdy naštěstí.
Čím je člověk starší, tím častěji zapomíná i některé celkem běžné úkony. A to je hloupé.
Čím je člověk starší, tím hůře obvykle zvládá mladší technologie. Což je na pytel.
Závěr:
Čím je člověk starší, tím častěji mu zvoní telefon v nevhodnou chvíli.

Třeba na zasedání vědecké rady pánům zvoní telefon, protože si a) neumí vypnout hlasité zvonění, b) zapomenou na to a c) trvá dlouho, než zvonění vlastního telefonu uslyší. Mladší účastníci jej slyší ještě v aktovce, majitel dlouho nic. Když to zaregistruje, hledá, kde to ztlumit, vypnout, zadusit. Málokoho z nich už v této situaci napadne to prostě típnout, odmítnout hovor či zcela vypnout. Nejčastěji hovor vezmou, zakryjí si rukou půl obličeje a šeptem na celou místnost oznámí volánému: "Teď nemůžu" a položí. To musí mít volající fakt radost, že mu ten hovor vůbec vzali.

9 komentářů:

  1. Gratuluji, pane děkane, konečně se Vám podařilo sdělit něco opravdu chytrého. Po tolika vyloženě hloupých příspěvcích ve Vašem blogu jsem tomuto štěstí už skutečně přestával věřit. Ještě tak vylepšit vzhled budov naší fakulty, aby nevyhlížely vyloženě ostudně, a budeme Vás obdivovat...
    Anonymní student.

    OdpovědětVymazat
  2. Blogy nejsou od toho, aby na nich lidé vysvětlovali smysl všeho dění a chytračili. Nýbrž proto, aby tvůrci glosovali o tom, co se jim ten den zrovna přihodilo a odreagovali se u toho jak oni, tak čtenáři.
    Pokud chceš od pana profesora číst něco "opravdu chytrého", přečti si jeho skripta nebo publikace :-)
    Co se týče budov, přes léto už byly myslím provedeny rozsáhlé rekonstrukce jedné z nich, viz stránky Katedry filozofie.

    OdpovědětVymazat
  3. Skripta i publikace jsem už dávno přečetl, ostuda, blog je lepší ostuda.
    Anonymní student.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tenhle antiblok rád a mnohé záznamy (Jak jsem nekoupil levně zlatý řetízek, Jak mi není dobře od hlavy, Není třeba se obávat atp.) jsou prostě nezapomenutelné. :)

    K naší fakultě... Myslím, že kdyby byla filda například v novém kampusu, ztratila by to své kouzlo.
    Líbí se mi tak, jak teď vypadá. :)

    Neanonymní student 323995 aka Adam Muras :P

    OdpovědětVymazat
  5. Zdar, Adame Murasi (v případě, že uvádíš skutečné UČO a nejde jen o likvidaci "kamaráda" č. 323995).
    S tím řetězem to byla ještě "bžunda", zbytek se mi nelíbil. Např. "Zabil bych ho, hajzla"... Tak to snad do slušné společnosti nepatří, ať už jde o jakoukoliv krádež. Být neuskladněn v kampusu dle mého neznamená přežívat ve zbořeništi.
    Pan děkan si mě asi možná vychutná, ale také se rád demaskuji: Jiří Mikulec, 180515, dnes již "odanonymní" student.

    OdpovědětVymazat
  6. A nenapadlo tě, že si ty skripta prostě nepobral (spíš než, že by byla ostudná)? Vzhledem k tomu, že nestuduješ filozofii, ale knihovnictví by mě to koneckonců ani nepřekvapilo ;). Bez urážky.
    PS: Nevidím způsob, jak by si tě pan děkan mohl vychutnat, když jsi z úplně jiného oboru. Maximálně se na tebe může zamračit při předávání diplomu, ale tím to asi hasne ;). Pokud se mýlím, pouč mě.

    OdpovědětVymazat
  7. Třeba mu ten diplom odmítne podepsat... Co vy na to, pane profesore? Bude pomsta sladká nebo jste nad tím vším povznesen? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že to nechám přirozenému průběhu. Někteří se dokáží umlátit svou vlastní blbostí.

    OdpovědětVymazat
  9. No, vzhledem k tomu, že ta skripta asi nejsou až tak úplně složitá a že jsem docela nemálo zdrojů, z nichž jsou "udělaná", taky přečetl,
    asi bych si dovolil tvrdit, že jsem je "pobral". Ehm, světlá výjimka je EO (2003), ale tam se pan děkan příliš nepodílel, spíš kompiloval. Poučovat tě samozřejmě nechci, ale dovedu si jistý způsob vendety představit.

    OdpovědětVymazat