neděle 16. března 2008

Jak mi není dobře od hlavy

Byli jsme na koštu pálenek v Novém Lískovci. Jo, bylo to fajn, nemůžu říct, že ne. Mělo nás sice být víc, ale někteří pracovali, někteří byli po nemoci a někteří normálně zapomněli. Tak jsem zůstali jen dva. Já a

















A odpovědně jsem se věnovali koštování. Nebylo to nic snadného, protože vzorků bylo dost, celkem všech druhů 126. Naštěstí jsem znal všechny meruňky už z hodnotící komise, tak jsme se cíleně mohli věnovat královské kategorii.

Na našem pracovním stole je vidět, že to nebylo jednoduchá záležitost, ale byli jsme patřičně vybaveni a práce nám šla pěkně od ruky.















Ovšem v tom množstvím vzorků se muselo stát, že se objeví i nějaký ne zcela dobrý. J. P. chtěl programově ochutnat dva s nejhorším bodovým ohodnocením a ověřit si tak, zda by se shodnul s verdiktem komise. No jak to dopadlo? No nakonec jsem je musel dopít já, a teď mne trošinku bolí hlavička.


Žádné komentáře:

Okomentovat