středa 5. března 2008

To sem ani nemůžu psát, protože

tento příspěvěk snad vůbec neměl být tady napsaný, protože nebude negativní. A to hned dvakrát. Jako první pozitivum hodnotím, že jsem zase po nějaké době zašli jen tak na pivo. A to doknce k Čápovi, kde jsme nebyli už asi 15 let. Tak jsem si dali hned tři, probrali veledůležité strategické záležitosti a spořádaně šli domů. M. P. měl větší kliku, takže mu jel dřív trolej, tudíž jsem část společné trasy absolvoval s ním. Pak jsem přestupoval do svého směru a zde se začíná druhé pozitivum. Na zastávce jsme se nudil a čučel po okolí a na silnici jsem zahledl torzo jakéhosi mobilu. Tak jsem do něj nohou šťouchal jako do mršiny a koukám, že opodál leží ještě větší kus téhož a z výšky se mi zdálo, že včetně SIM karty. To už jsem se sehnul, sebral torzo a vybabral jsem simku ven. Doma jsem ji aplikoval a... žádný PIN, žádná předplacenka, ani nic dalšího omezujícího, šup a tarif k dispozici. Na kartě nějaké smsky a samozřejmě odesílající číslo, tak jsem na poslední zavolal a udělal jsem dobráka. Ráno si pro simku někdo přijde. No tak teď vlastně nevím. Je to pozitivní zpráva nebo jsem blbec poctivej? Třeba mi majitel ještě řekne, že jsem ten původní mobil ukradl. No kdyby, tak to bude pěkné negativum na zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat