čtvrtek 17. dubna 2008

Dnes NEJEDE


To byl dneska den. Hm, blbá věta, já vím. Ale což, posuďte sami. Jel jsem do Prahy na FF UK vědecky se radit. Cesta tam OK. Ještě než vědecká rada spustila, kdosi se spustil z okna na chodník. Už se prý neprobral. Jednání rady to nijak nepoznamenalo. Mnozí o tom vlastně ani nevěděli.


Cesta do Brna pokračovala v podobném duchu. Někde před Kolínem náš vlak kohosi srazil, vlak zastavil, začalo se vyšetřovat, perspektiva 1-2 hodiny zpoždění. A to zrovna ve chvíli, kdy jsme ve vlaku byli podrobeni dotazníkovému šetření a já zrovna zaškrtával, že vlakem jezdím proto, že na dálnici se bojím zácpy. No z toho by se jeden po to. Takže nějakým vláčkem do Pardubic, tam počkat na další EC - 40 minut zpoždění a pak konečně doma. No já vím, nic úžasného, ale mě to zabralo celý den.


Žádné komentáře:

Okomentovat