středa 23. dubna 2008

Nekonečné rojení jurodivců

jo jo, jurodivci přicházejí ve vlnách. Asi když jsou nějaké skvrny, nebo procházíme nějakým dómem či juroscedentem, tak se jich pár obejví. Tentokráte jeden žehrá na protiústavnost státního uspořádání ČR, chce obnovit zemské zřízení a kdovíco ještě. Četné typografické chyby mne odradily od podrobnějšího čtení, takže nepřispěji k vymanění Moravy z područí Prahy.

Druhý mi klade za povinnost nechat studenty podepsat petici zavazující vládu k vyhlášení světového úředního jazyka, kterým má být esperanto, čímž se má zabránit zločineckému poangličťování všech států světa. S esperantem by se svezly ještě další petice, cosi o jaderném útoku nebo snad proti němu, něco o cenzuře, svobodě a tak, no prostě samé dobré a pozitivní věci, takže už jsem měl rozepsaný hromadný mail všem studentům a posílal jsem sekretářku s plakátkem na nástěnku, když jsem si všiml jedné chyby, které vše zhatila.
Až se ten člověk naučí česky, tak potom může zvednout prapor esperanta a vytáhnout do boje. Zatím počkám.
Kvíz na konec, najděte na obrázku chybu.



1 komentář:

  1. Tam je toho víc, ale tipoval bych to v prvé řadě na "120ti leté ESPERANTO". Možná ale taky nepatřičné tečky za číslovkami, chybějící mezery za číslovkami v datu, nadbytečné mezery před čárkami, Babylonská věž s malým.

    OdpovědětVymazat