čtvrtek 3. dubna 2008

To jsem si tedy fakt nezasloužil,



opakuji nezasloužil. Ištván nebo MP, nevím, který to zrovna mluvil z úst toho na obrázku, mne krutě urazil. Ve cvičné diskusi o definici záchoda, kterou sám vyvolal a pasoval se do role obhájce jedné varianty (a při tom ještě machroval, že je advocatus diaboli, čertík jeden), tak mne, ano mne J. K., označil za - ani mi to z klávesnice nejde - haj.. hei.. heidege degge hjdegriána. Tfuj. A taky trochu za pohodleného rezignujícího senila. Myslím, že mu něco škaredého provedu. Až mne napadne něco opravdu ošklivého. Třeba až najdu nějakou fakt pořádně nepovedenou argumentaci, tak ji nazvu Pichův argument ad reterát. A tak se zapíše do dějin a všichni si ho budou pamatovat a bude slavný skoro jako Lord Hoven, který řádil VŠE.

2 komentáře:

  1. No jo, je to tak, jokr má úplnou pravdu a fakt si to nezasloužil. Na senila jsem ho ale nepasoval, jen na rezignátora až skeptika. Každopádně se ale cvičná diskuse mojí vinou zvrhla a nemohu to nikomu doporučit: navrhuji, aby se jako argumentace ad reterát označovala jakákoli neodbytná, vlezlá či agresivní polemika.

    OdpovědětVymazat
  2. To by šlo. Ale jinak to nebylo zas tak hrozný. Prostě přehánět se musí v dnešním necitlivém světě. Jinak si vás nikdo nevšimne.

    OdpovědětVymazat