pondělí 16. června 2008

Nevzpamatoval se

No počítač přece. Nejdříve jako že zdroj, pak deska. Takže novou. A už se to vezlo. Do nové desky nový procesor. A tak ať aspoň trochu kmitá a netopí a větráky ať nemusí tolik hučet, že jo. Intel dual core, 2,6 GHz. A paměti. A grafická karta. Neměl bych přidat i disk? Jo. No a když už, tak Green Power 750 GB. Jo, a ten zdroj taky, samozřejmě. Zatím se mi to píše lehce, fakturu jsem ještě neviděl. Vlastně zůstaly jen mechaniky CD a DVD a starý disk. Ach jo, to zase budu muset všechno přeinstalovat, no to už tam dám rovnou Visty, stejně tomu neujdu. No a to bylo to nejlepší. Stará XP naběhla, žádný problém, mám tu vše jak před havárií, jen jsem nechal pročistit registry a už to frčí. Takže spokojenost. Uvidíme, jestli mi vydrží i po faktuře.

Žádné komentáře:

Okomentovat