úterý 3. června 2008

Nezadařilo se

Vyrazili jsem na auto-cyklistický výlet. Jedno kam, stejně jsme nedojeli. Kola na střechu auta, do takových těch cyklonosičů. Průser je v tom, že mám kolo s móóóc tlustým rámem a musel jsem to tam fest rvát, aby objímka nosiče ten rám chytla. Dělal jsem, co se dalo. Vyrazili jsme, jel jsem opatrně, žádné klopené zatáčky a pískání pneumatik a stejně na rovince asi tak při 80 km/h nosič kol mé kolo více neudržel a toto sjelo na silnici. Tak dobitý kolo jsme tedy asi ještě neviděl. No, vrátili jsme se na chalupu, posčítal jsem škody a večer jsme už bez kol zajeli aspoň do Drnholce pro víno. To se už povedlo, no kolo se už dnes opravuje, nasranost sice polevuje, ale zůstavá. Hlavně budu muset nějak upravit tu profesionální objímku nosiče. To je blbá historka, co?

2 komentáře:

  1. Dobrá. :-) A keby ste boli v USA, tak vysúdite ťažké milióny na traume z poškodenia vášho úVOhého bicykla. :-) A teda ma napadá... možno aj u nás by mala byť tá spoločnosť zodpovedná za svoj produkt.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, chvíli jsem o tom uvažoval, ale nakonec jsem zůstal realistou.

    OdpovědětVymazat