čtvrtek 5. června 2008

Nezadařilo se po druhé

Když jsem se v úterý vracel po půlnoci domů, místo na zaparkování nebylo a nebylo. Objel jsem celý Nový Lískovec, až jsem se potil, takže jsem musel znovu otevřít okénko, které zavírám, když se blížím k obvyklému parkovacímu místu, protože bych na to jinak zapomněl. Trochu se vylepšil vzduch a nakonec jsme i místečko našel a zaparkoval. Ve středu sedím v Baker, vzpamatovávám se po tom ultrahyper dešti, v jehož závěru jsem už vyrazil ven, když tu SMS - zmeškané volání. Jak mnozí vědí, v Baker není signál, takže SMS se chytá tak na záchodě či na dvorku. Zpráva z domu, že mě sháněli policajti, že nám prší do auta, protože jsem samozřejmě zapomněl zavřít okýnko. No, dcera to zmákla, našla auto, které parkovalo na zcela neobvyklém místě, vypustila vodu, zavřela. Nebylo to nakonec tak hrozné, vyschne to, škoda nulová. Takže vlastě fajn. To byli hodní policajti, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat