sobota 16. února 2008

Ani bych neměl psát o tom, jak jsem netrefil ke Steinhauserovi

To jsem takhle doma nadhodil, že by se nemělo kupovat maso v řetězcovi Albertovi, protože když ho naposled kdosi asi žena přinesla, bylo zelené umně skryté pod zapáchajícím. Tak jsme ho vyhodili. Jako hlavní remca jsem byl pověřen nákupem kvality, který jsem se rozhodl realizovat u Steinhausera. Tak jsem se po práci vypravil směrem k České pod méďana, vlezu do kšeftu, tam nějak moc čisto a vůňa a když se kouknu, kde je maso, ona to Komerční banka. Nevím už jak dlouho, ale mě to zaskočilo. Vycouval jsem, jako že jsem si tu hypotéku právě rozmyslel a koukal, co s tím a po delším bezradném popocházení jsem si všiml, že obchod hledaného zaměření je o pár metrů dál. No a tam jsem nakoupil. Teď je mi trochu těžko.

Žádné komentáře:

Okomentovat