čtvrtek 28. února 2008

To se teda vůbec nehodí

No, co všechno se nepovedlo.

1. Nechal jsem dělat katedrová trička, z nich dvě na speciální objednávku červená s bílým potiskem. Další černá a bílá vždy samozřejmě s reverzním potiskem. Poslal jsem tify pojmenované bile-logo-na-cervene-a-cerne-triko.tif a cerne-logo-na-bile-triko.tif (přestože jsem samozřejmě mohl poslat jen jedno s instrukcí, ať si udělá negativní verzi). Tak jo, trika jsou tady a můžete hádat, jakou barvu má logo na červeném triku. Jasně, hádanka je to jednoduchá, nic nevyhráváte.

2. Sedím na vědecké radě a telefon. Tak ho típnu. Za chvíli znova, zase ho típnu. Po jednání jdu volat zpět a telefon je kaput. Hovory sice přijímá, ale volat nedokáže. Vypnout, zapnout nepomíhá. Vypnout, vyndat simku, vložit zpět, zapnout - nepomáhá. Koupím si nový. Asi HTC S710. Volím jiné komunikační kanály a nakonec se dozvídám, že

3. po té, co syn přijel v prosinci z Dublinu, kde mometálně vydělává svůj první milion, s nalomenou rukou a absolvoval zde léčení a mezi tím se pošramotil ruku druhou (ale jen na čtyři štychy), tak se zase vrátil vydělávat, po 14 dech opět doma, protože si zde dělal jakýsi kurz indoor cycling, zase odjel, no a dnes volal, jak jsem mu to típnul, že si zlomil ruku na kole a příští týden přiletí se zase léčit.

No, napadá vás nějaké slušné slovo, kterým by se dala charkterizovat tato situace kokotská?

Jen ten telefon se vzpamatoval, když jsem mu podstrčil jinou simku a pak vrátil tu původní. Stejně si koupím nový, no kdo na to mám mít nervy a čas, když potřebuji rychle volat, abych místo toho hrál simkarty.

Žádné komentáře:

Okomentovat