pondělí 18. února 2008

To sem vůbec nepatří

To se sem ani nehodí psát. Někomu protíká záchod, jinýmu zase žumpa. Normálně, hrubá zeď, žádná izolace nebo je sežraná a zůstává jen hustý a močka jde do okolí a mám to ve studni. Naštěstí na ní nikdo není závislý, ale i tak se s tím musí něco udělat. Něco znamená vybrat, vybagrovat, udělat novou - jímku, spetik, čističku? Nasrat. To teda až to bude hotové.

S žumpou mám spojenou jednu jedinou pozitivní vzpomínku. Když jsme kdysi dělali tuto jamu na rodinné chatě, bylo mi asi tak 14 nebo co, učil jsem se na ní zednickému řemeslu a když se mi nedařilo, jako že to bylo křívé, omítka byla zvlněná, mohl jsem před tatou zcela legálně říkat, že to nevadí, protože je to stejně na hovno. A od té doby jsem mohl doma používat sprostá slova, protože už jsem byl dosplělej, když jsem udělal jámu na hovno.

Žádné komentáře:

Okomentovat